
TEI-PD180ST motoru, MALE (Medium Altitude Long Endurance) sınıfı insansız hava araçlarının güç ihtiyacını karşılamak üzere geliştirilmektedir.
TEI-PD170 motorundan daha hafif ve daha güçlü olarak tasarlanan motorumuz, tek kademeli turboşarj sistemi, yüksek irtifa kabiliyeti, düşük yakıt tüketimi, alüminyum bloklu hafif tasarımı gibi özellikleriyle piyasadaki rakiplerinin ötesine geçerek, kullanıldığı platformların kabiliyetlerini bir üst sınıfa taşıyacaktır.
| Silindir Hacmi | 2,1 Litre |
| Motor Konfigürasyonu | Sıralı 4 Silindir |
| Yakıt Besleme | Ortak Yakıt Hattı (Common Rail) |
| Hava Besleme | Tek Kademe Turboşarj |
| Azami Kalkış Gücü | 182 HP (±2) |
| Azami Sürekli Güç | 172 HP (±2) |
| Kuru Ağırlık | 158 kg |
| Motor Ömrü | 3600 saat |
| Motor Depo Seviyesi Bakım Aralığı | 1200 saat |
| Soğutma | Su Soğutmalı |
| Uyumlu Yakıtlar | JP-8, JET-A1, JP-5 ve EN 590 |
| Özgül Yakıt Tüketimi (Deniz Seviyesi) | 220 g/kWh (±3) |
| Elektiriksel Güç | 9 kW (2 x 4,5 kW) |
| İrtifa Gücü (@20.000 ft) | 170 HP |
| İrtifa Gücü (@30.000 ft) | 115 HP |
| İrtifa Gücü (@40.000 ft) | 75 HP |
| Kritik İrtifa | 17.000 ft |
| Azami İrtifa | 45.000 ft |
| Dişli Kutusu | İtici ve Çekici Uyumlu |
| Motor Kontrolü | Yedekli Motor Kontrol Sistemi (FADEC) |
| MKS Yazılımı | DO-178C DAL-C Sertifiye Edilebilir |
| Alternatör Kontrolü Yazılımı | DO-178C DAL-C Sertifiye Edilebilir |