
MALE (Medium Altitude Long Endurance) sınıfı insansız hava araçlarının kalkışta ihtiyaç duyduğu yüksek güç ihtiyacının karşılanması hedeflenerek geliştirilen TEI-PD200 Turbodizel Havacılık Motoru; 197 HP (±2) güç üretme kapasitesine sahiptir.
İrtifa kabiliyetleri ve yakıt sarfiyatı bakımından rakiplerinin önünde yer alan TEI-PD200, iki kademe seri turboşarj sistemine sahiptir. JP-8, JP-5 veya Jet-A1 yakıtlarıyla çalıştırılabilen TEI-PD200 motoru, 162 kg kuru ağırlığı ile dikkat çekmektedir. TEI imkânlarıyla üretilen ve yazılımı geliştirilen Yedekli Motor Kontrol Sistemi’ne sahip olan, sivil havacılık standartları esas alınarak tasarlanan TEI-PD200 motoru, 45.000 ft. tavan irtifaya sahiptir.
| Silindir Hacmi | 2,1 L |
| Motor Konfigürasyonu | Sıralı 4 Silindir |
| Yakıt Besleme | Ortak Yakıt Hattı (Common Rail) |
| Hava Besleme | İki Kademe Seri Turboşarj |
| Azami Kalkış Gücü | 197 HP (±2) |
| Azami Sürekli Güç | 172 HP (±2) |
| Kuru Ağırlık | 162 kg |
| Motor Ömrü | 3600 saat |
| Motor Depo Seviyesi Bakım Aralığı | 1200 saat |
| Soğutma | Su Soğutmalı |
| Uyumlu Yakıtlar | JP-8, JET-A1, JP-5 ve EN 590 |
| Özgül Yakıt Tüketimi (Deniz Seviyesi) | 207 g/kWh (±3) |
| Elektiriksel Güç | 9 kW (2 x 4,5 kW) |
| İrtifa Gücü (@20.000 ft) | 170 HP |
| İrtifa Gücü (@30.000 ft) | 130 HP |
| İrtifa Gücü (@40.000 ft) | 90 HP |
| Kritik İrtifa | 20.000 ft |
| Azami İrtifa | 45.000 ft |
| Dişli Kutusu | İtici ve Çekici Uyumlu |
| Motor Kontrolü | Yedekli Motor Kontrol Sistemi (FADEC) |
| MKS Yazılımı | DO-178C DAL-C Sertifiye Edilebilir |
| Alternatör Kontrolü Yazılımı | DO-178C DAL-C Sertifiye Edilebilir |